keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Vähähiilihydraattinen ruokavalio

Ajattelin kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota eli karppausta. Karppaus on tällä hetkellä kovasti esillä, mutta yritän olla välittämättä kaikesta kohinasta ja rauhassa kokeilla onko se minulle sopivaa. Olen tutkinut paljon asiaa ja se vaikuttaa minulle sopivalta ratkaisulta.
Minulle ei tee tiukkaa olla syömättä makeisia ja leivonnaisia. Tuoremehua tulee ehkä hiukan ikävä, samoin pizzaa ja sipsejä :) Olen aina pitänyt ihan perusruoasta ja erityisesti salaateista (niitä ei aina vaan ole jaksanut silputa) Nyt tuntuu ettei karppaamisesta tule vaikeaa, koska kaikki sallitut ruoat ovat mieluisia ja kaipauksia ei niin kovasti ole...mutta katsotaan tuonnempana ;)

Jännittävää, huomenna se alkaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti